Džentlmen, Viking a Hipster sa vedia postarať o svoje brady

| Tipy z redakcie | 15. 6. 2018

Adriana Tomajková a Martin Tarasovič priniesli na trh originálne produkty pre bradatých pánov. Ich oleje a prírodné mydlá sú určené na každodenné použitie, veď kúsky jedla po gurmánskom záťahu by nemali byť ozdobou žiadneho gžentlmena.

„Prvotným podnetom myšlienky o BeardedTales a výrobe prírodných produktov bola Martinova brada. Dlhé roky ju hrdo pestoval a spotreba kozmetiky neustále narastala. No v rámci trhu bolo náročné nájsť produkty, ktoré by spĺňali kritérium kvality, ekologickosti, boli tvorené na prírodnej báze, ale zároveň aj dizajnovo veľmi príťažlivé,” vysvetľuje Adriana Tomajková, prečo sa s priateľom rozhodli vyrábať vlastné, výlučne prírodné produkty. „Všetky oleje sú tvorené na rovnakom základe a líšia sa len esenciálnymi olejmi, ktoré sú svojimi kombináciami vždy charakteristické pre niektorého z našich hrdinov. Základom olejov je jojobový, hroznový, argánový, mandľový a ricínový olej, pričom tento základ je navyše doplnený o vitamín E a spomínané esenciálne oleje. Rovnako je to aj pri mydlách, všetky majú rovnaký základ a líšia sa vo vôňach v podobe esenciálnych olejov (produkty neobsahujú parabény ani parfumy). Základ tvoria rastlinný glycerín, kokosový olej, bambucké maslo, kakaové maslo a mangové maslo,“ vymenováva Adriana. A na čo konkrétne tieto produkty slúžia? „Nečistoty po gurmánskom záťahu bradáča treba určite odstrániť. Mydlo spolu s vodou je pritom zrejme jeden z prvých prostriedkov. No aby chlapi boli nielen čistí, ale aj dobre vyzerali, je potrebné dodať brade patričnú výživu – pre lesk, rast a hydratáciu. Vnútornú hydratáciu muža zabezpečí nejaké to pivko, dve. A o tú vonkajšiu sa postarajú naše oleje. Olej je taktiež veľmi dôležitý na začiatku, v počiatočnej fáze rastu brady, pretože zjemňuje svrbenie pri raste. Brada vyzerá upravene, pod kontrolou, krásne sa leskne, je mäkká a bonusom je príjemná vôňa.“

Gentleman, Viking a Hipster
Adriana dlhé roky pôsobí v oblasti dizajnu, marketingu a reklamy, a jej skúsenosti sa odrazili na značke BeardedTales. Súčasťou marketingu sú aj traja bradatí páni – Gentleman, Viking a Hipster. „Snažili sme sa vytvoriť troch charakterovo úplne odlišných hrdinov, aby sa každý zákazník dokázal stotožniť s niektorým z nich. Pre Hipstera je typické vyraziť do ulíc veľkomesta na svojom retro bicykli a vychutnať si kávu alebo ovocnú limonádu v nejakej útulnej kaviarni. Zvolili sme pre neho svieže vône – pepermint, citrón. Naopak Gentlemanovi, ktorého umením je získať svojím šarmom, eleganciou a zrelosťou priazeň každej dámy, sme priradili skôr mužnejšie vône – santalové, cédrové drevo či aníz. No a mužnosti bojovníka Vikinga podčiarkujú borovica, eukalyptus a šalvia.“ Každý hrdina je zobrazený na sklenej fľaštičke s korkovým alebo dreveným uzáverom. Mydlá sú zabalené v recyklovanom papieri. Nedbalo, bezstarostne a hlavne rýchlo – tak, ako by ich balili samotní muži.

Produkty vyrábajú sestry zo Soaphorie
Nápad, marketing a dizajn majú na svedomí Adriana s Martinom. No o samotnú výrobu sa starajú sestry Rita a Bianka, ktoré stoja za značkou Soaphoria: „Naším snom bolo vyrábať kozmetické produkty svojpomocne a priamo v domácnosti. Zistili sme však, že bez potrebnej kvalifikácie a ostatných byrokratických povinností to nepôjde. Značku sme založili a rozvíjame popri našej každodennej práci, čiže na výrobu sme nemali čas. A tak sme sa rozhodli osloviť veľmi šikovné sestry Ritu a Bianku. Dievčatá majú dlhoročné skúsenosti s prípravou prírodných kozmetických produktov. My zasahujeme do zloženia, vôní a finálnej vizuálnej podoby. Celý branding, obalový dizajn, sociálne siete a všetko vizuálne je moja práca, samozrejme vždy pod dohľadom Martina ako hlavného bradatého kritika. No náš e-shop a celá webstránka je práve v jeho réžii. Pre neho, ako skúseného a roky pôsobiaceho človeka v celosvetovo známej IT firme, to bola rýchlovka a jeho prípravu si užil,“ hovorí Adriana a dodáva: „Pre niektorých je brada dôležitým znakom mužnosti, naopak, niektorí pohodlnejší sa len jednoducho nechcú holiť. Nech je to akokoľvek, naše produkty sú určené pre všetkých bradáčov a kúpite ich na beardedtales.com.”

Gabika
Foto: BeardedTales


Tags: , , , , , ,

Prečítajte si aj:









pošli na vybrali.sme.sk

Komentáre ku článku: Džentlmen, Viking a Hipster sa vedia postarať o svoje brady

Zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.





Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

KRUK Košice T-Systems