Tri cviky na uvoľnenie krčnej chrbtice  

| Zaujímavosti | 8. 11. 2019

Trápia vás bolesti hlavy, máte pocit stuhnutia v oblasti šije a medzi lopatkami? Ak trávite veľa času pri počítači alebo dlhodobo zotrvávate v statických pozíciách (sed pri PC, pozeranie TV, šoférovanie…) nasledujúce cviky sú vhodné práve pre vás.

Cvik 1: Zo základnej pozície s výdychom ukláňajte hlavu do pravej strany. Trikrát sa nadýchnite a vydýchnite v tejto pozícii a vráťte hlavu do stredu. Rovnako postupujte aj do ľavej strany. Cvik zopakujte do každej strany 6-krát.

Cvik 2: Zo základnej polohy pomaly s výdychom rotujte hlavu na pravú stranu (brada smeruje k pravému ramenu). V krajnej pozícii sa snažte očami pozerať čo najviac dozadu za seba. Trikrát sa nadýchnite a vydýchnite a vráťte hlavu naspäť. Opakujte aj doľava – na každú stranu 6 opakovaní.

Cvik 3: Z pozície č. 1 s výdychom ťahajte ramená smerom dole. Lakte pritiahnite k trupu, lopatky k chrbtici, hlavu a líniu krku vyťahujte smerom nahor. Opakujte 5-krát.

 

Chceli by sme vás upozorniť, aby ste sa pri cvičení riadili jednoduchým pravidlom – prvá pozícia je vždy základná, pomalým pohybom prechádzajte do pozície 2 a naspäť do pozície 1 (viď jednotlivé obrázky).

 

POZOR SÚŤAŽ! 

Vyhrajte 50-eurovú poukážku do pohybového centra Ultimuv Košice

Zapojte sa s nami do súťaže na Facebooku Zajtrajšie noviny – váš bezplatný sprievodca kultúrou a vyhrajte 50-eurovú poukážku do pohybového centra Ultimuv Košice na Južnej triede 3. Stačí, ak do komentára pod článkom súťaže odpoviete na otázku „Prečo cvičíte, resp. prečo by sme mali cvičiť?“ a budete zaradený do žrebovania o služby podľa vášho výberu – fyzioterapia, diagnostika, pohybové programy, tréningy a ďalšie.

Pravidlá a podmienky súťaže a štatút súťaže.

Ultimuv Košice


Prečítajte si aj:









pošli na vybrali.sme.sk

Komentáre ku článku: Tri cviky na uvoľnenie krčnej chrbtice  

Zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.





Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

KRUK Košice T-Systems