PLACE! bolo miestom nápadov

| Reportáž | 30. 5. 2016

Začiatkom mája sme v Košiciach počuli najčastejšie tri slová – kreativita, imidž a mesto. V Kunsthalle a v Kasárňach/Kulturparku sa konala významná medzinárodná konferencia pod názvom PLACE!. Dokopy 22 spíkrov prezentovalo svoje skúsenosti, nápady a tipy, ako vytvoriť imidž mesta. Dominantnou témou bol tiež kreatívny priemysel. Vedia letecké spoločnosti zvýšiť kreativitu mesta? Môže byť spolupráca základným prvkom pri budovaní identity mesta? Je kreativita prázdnym slovom, alebo skutočne poháňa k zmene? Odniesli sme si hneď niekoľko trefných myšlienok. Podľa viedenskej architektky Gabu Heindl potrebujeme víziu, aby sme mohli vytvoriť imidž mesta. Grafický dizajnér Martin Jenča vníma dizajn ako strategický nástroj a najdôležitejšia je pre neho práve spolupráca.

place2

So zaujímavými prednáškami vystúpili rečníci zo Slovenska, Česka, Ukrajiny, Kanady, Nemecka, Poľska či Rakúska. „Som veľmi rád, že konferencia priniesla spoločne s pestrým medzinárodným zložením spíkrov aj množstvo zásadných tém pre rozvoj a imidž mesta. Rovnako sa teším z nových príležitostí pre účastníkov konferencie na networking a spoluprácu v rámci celej Európy,“ zhodnotil PLACE! jej riaditeľ Michal Hladký.

Lucia Korečková
Foto: Michal Gedeon

place1


Tags: , , ,

Prečítajte si aj:









pošli na vybrali.sme.sk

Komentáre ku článku: PLACE! bolo miestom nápadov

Zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.





Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

KRUK Košice T-Systems