Najlepšia reklama pre Košice

| Mesto Košice | 19. 10. 2013

Takmer tridsaťtisíc prezretí na YouTube a 1. miesto na medzinárodnom festivale Tourfilm. To sú dosiaľ najväčšie úspechy prvého profesionálneho destinačného spotu Košíc. Dvojminútový film z dielne OneClick nadchol takmer každého Slováka a mnohých z nás prinútil povedať: „Som hrdý na to, že tu žijem.“

Spot pre organizáciu KOŠICE – Turizmus vytvorili Košičania Ján Varchola a Peter Uhrin. Spolu s ním bolo do kategórie filmov do troch minút nominovaných ďalších 112 destinačných spotov z celého sveta. Už 46. ročníka najstaršieho filmového festivalu turistických filmov sa zúčastnilo spolu 132 krajín so 747 filmami a multimédiami. Cenu za prvé miesto prevzala Ivana Takácsová, manažérka medzinárodného marketingu KOŠICE – Turizmus, v piatok 4. októbra v Karlových Varoch. Atmosféra bola, podľa jej slov, neuveriteľná: „Moje pocity boli veľmi príjemné, až som z toho mala husiu kožu. Po preberaní mi gratulovalo aj niekoľko Čechov, a bolo vidieť, že nám fandia a tešia sa spolu s nami. Dokázali sme im, že aj mesto na východe Slovenska má čo ukázať.“

Víťazný spot si môžete pozrieť tu: www.tinyurl.com/spotkosice2013

Redakcia

Foto: archív KOŠICE – Turizmus

Víťazi s 1. cenou za najlepší destinačný spot. Zľava Ján Varchola, Ivana Takácsová a Peter Uhrin.

Víťazi s 1. cenou za najlepší destinačný spot. Zľava Ján Varchola, Ivana Takácsová a Peter Uhrin.

Vyhlásenie výsledkov na medzinárodnom festivale Tourfilm v Karlových Varoch.

Vyhlásenie výsledkov na medzinárodnom festivale Tourfilm v Karlových Varoch.


Tags: , , , , , , , ,

Prečítajte si aj:









pošli na vybrali.sme.sk

Komentáre ku článku: Najlepšia reklama pre Košice

Zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.





Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

KRUK Košice T-Systems