Bájka o dobre nastavenom konzume

| Stĺpček | 11. 6. 2012

„Ľudia chcú minimálne 10 rokov.“

„10 rokov? Vylúčené! Aj keď mám k dispozícii najlepšie technológie, finančne by ma to zničilo. Do desiatich rokov sa pokazí absolútne všetko. Takže by som bola povinná všetky opravy robiť zadarmo, až by som zbankrotovala.“

Foto Milan Kolcun

„Tak aspoň 7 rokov,“ ustúpil.

„Aj 7 je veľa,“ nechcela ustúpiť.

„Dobre, spustím na 5 rokov, ale už ani o deň menej,“ povedal Obchod potom, ako sa dlho pozeral do svojich marketingových prieskumov.

„5 rokov je prijateľné, ale len na veci, čo sú nenormálne drahé,“ kládla si podmienku Výroba.

„Dobre, to by sme mali. Ale na všetko ostatné požadujem 4 roky!“ pokračoval Obchod.

„Veď rozmýšľaj! Chceš, aby k tebe prišli zákazníci len raz za 4 roky alebo radšej častejšie?” zaliečavo sa k Obchodu blížila Výroba.

„Čím častejšie!“

„Tak potom dajme rok. Pozri, aké pekné a marketingovo dobre zapamätateľné slovo. Zahŕňa v sebe až 4 ročné obdobia a jedny vianočné nákupy v tom.“

„Keď im dám len rok, bude to vyzerať, že predávam šmejdy,“ hundral Obchod.

„Dohodnime sa na dvoch rokoch, ale vyhradzujem si právo, že krátko po tom sa veci pokazia,“ vzala si posledné slovo Výroba.

 

Takto sa teda Obchod a Výroba dohodli. Preto máme odvtedy záručnú dobu dvojročnú.

 

Milan Kolcun

www. milankolcun.blog.sme.sk

 

 


Prečítajte si aj:









pošli na vybrali.sme.sk

Komentáre ku článku: Bájka o dobre nastavenom konzume

Zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.





Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

KRUK Košice T-Systems